Måndag.

Hejhå.

Bra tagsen jag skrev här nu. Så nu får det blir någon rad..


skidåkandet i hovfjället var toppen. ialf att åka ned i backarna. Umgänet i stugan kunde ha kvittat totalt pga av vissa saker :/

Älskling och jag har  firat 4 helt underbara år den 5 feb :)

min kärlek till honom är obeskrivlig.


är kattvakt åt 2 super goa katter sedan den 6:e. De ska vara här till slutet av månaden. De är bara för underbara.

alla hjärtans dag firades med bio i karlstad ;) mys!

jobbat mycket och även lite fest & utgång. trevligt trevligt.

jobbar denna vecka måndag till söndag.

tänkte lägga in någon bild :)




Nu ska jag fixa någon mat och äta innan jag börjar jobba. måste göra mig iordning också..

ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0