Jobb.

Idag är det jobb som gäller för min del. Börjar klockan 15 och slutar runt 22 tiden..
ska bli kul och jobba lite faktiskt, pengarna behövs vekligen..

Ska snart börja med lite mat till mig och älskling. Fisk ska det bli, mummms..

min älskling mår inge bra, förkyld och hostar :/ Men han ska iväg och jobba sen, 14-18. sen jobbar han bara i morgon, efter det blir han ledig fredag till måndag.. Skönt för honom det behöver han verkligen, han jobbar jämnt..
Så fredag blir det staden.. fika, shoppa, klippa mig, och vi ska även ha instruktion tillsammans på gymmet :)

nej nu ska jag börja fixa lite här hemma..

ha en bra dag.

massa kärlek till min finaste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0