Ingen tid-

Hinner inte med datorn mycket nu längre. Har varit mycket jobb och annat trevligt :)

I helgen var jag uppe i stugan med pappa, bror och jessica. Pierre var med en stund men åkte hem på kvällen för att umgås med sin bror.
Vi har jobbat och slitet hela helgen med att kapa ned alla träd som stod efter sjön på våran tomt :) jäklar vilken fin utsikt vi fick. väl träden  var nere var det värsta kvar att bära upp alla kvistar och skit till bilen typ så pappa lätt kan komma ned med kärran.. Finns mycket kvar att slita med så har lovat pappa att hjälpa lite eftersom jag bara jobbar idag vad jag vet.. Men vi gjorde mycket annat kul än att bara slita. bla, Grillade, åkte skridskor, spelade monopol =) helgen var toppen.

nu på torsdag drar vi ett tjejgäng till gustavsviks badhus :) det ska bli riktgit kul med en hel dag där.

nu måste jag äta lite mat och kolla tv. börjar 13 idag.

älskar dig min finaste!

RSS 2.0