Ljus

Godmorgon på er.

Idag han jag och min älskade ta en frukost tillsammans innan han åkte till jobbet.
vi Myste till det lite med levande ljus till. Men nu har han åkt iväg. Han gör sin sista dag, sen blir det semester i 4 veckor, det behöver verkligen han. 
Jag ska snart hoppa i kläderna och lägga på lite smink. mamma kommer om en stund och hämtar mig. Vi åker till karlstad för att shoppa..

Millan ringde mig igår, Hon är bara för rolig, vi skrattar hela tiden tillsammans.
Jag saknar dig gumman min.

Bubbelbad och massa levande ljus, åh så mysigt det var. Min älsklnig som fixade medans jag babbla i telen med milla :) jag älskar honom så mycket.

nej nu måste jag kila ska lägga på en lermask nu tänkte jag.

ha en härlig fredag.

Fotboll

Nu sitter jag hemma hos mammsen & pappsen. Vi ska kolla på fotbollen som börjar nu strax. Hejja Ryssland :)

Jobbet idag gick prima. Timmarna gick jätte fort. Jobbar i morgon också, Men innan det ska jag och mamma till karlstad och shoppa en massa. Ska bli kul..

Nej nu ska jag ta mig en kopp kaffe och slå mig ned i soffan. Hoppas min älskling kommer hit snart, han är ute och fiskar med kompisar.

nu börjar matchen, vi Hörs.


På tok för länge :/

Hejsan.

Fy nu har jag suttit för länge här vid datorn, får skriva detta och sedan ta och göra lite nytta istället. 
Jobbar idag 16-21 så en väligt lugn dag. Efter jobbet blir det dirket till mastmagasinet och kolla på magnus betner som kommer dit kl 22.  Ska bli kul.

På lördag ska jag ha tjejkväll här hemma hos mig. Ska bli kul =)

nej nu ska jag ringa min älskling

Tiiisdag

Hejhå, gud vad klockan tickar iväg snabbt.. gick upp vid 9 i morse då älskling åkte till jobbet.. tog mig en god frukost och en kopp kaffe. Satte mig framför tven en svänga innan jag var tvungen att ta disken och även plocka upp lite. Har även hunnit bädda rent här inne i sovrummet.. Men just nu har jag fastnat vid denna dator.

Ska väl snart fixa mig något att käka. Senare blir det jobb en sväng.

jag längtar som en tok till september då älskling & jag drar utomlands ;)
det ska bli så mysigt.

nej nu ska jag försöka att få tag i millan. saknar den bruden.

ha en bra tisdag.

hejsvejs.


KÄRLEK.

Alltid vi två : )

Måndag

Hejsan.

måndag idag vilket innebär en ny vecka framför sig. min vecka består av jobb tis-fredag :) Annars händer inte alls mycket.. Ska snart ned på staden och fixa med massa viktiga papper..

Halkbanan jag körde var skit kul :) 5 timmar tog det men gud så klockan sprang iväg, känndes som en timme ungefär. Nu är det ialf bara min uppkörning kvar... Så inom en jätte kort framtid har jag äntligen mitt körkort.

Min midsommar var jätte trevlig. Var uppe i stugan med älskling, jessica, therese, kusin, morbror, båda bröderna och mina päron. Vi hade så himla kul. Massa kort är tagna och kommer in på min bilddagbok här någon dag..

nej nu ska jag sminka mig innan pappsen ringer här snart, han ska med och hjälpa mig :)

Är så glad för din skull gumman :) men du ska veta att det är tomt här utan dig :/  jag saknar dig redan. Hoppas du har kul där borta min älskade vän. älskar dig Millan.

Onsdag

Godmorgon :)

Nu sitter jag här hemma själv. Min älskade åkte just till jobbet.. Jag sitter och väntar på att min far ska ringa mig när som helst.. Vi ska ut och köra bil. köra runt lite och öva på en sak till halkbanan jag ska göra nu snart. Sedan ska jag köra till stugan... fixa klart det sista med altanen ska vi göra.

Igår körde jag bil fram & tillbaka till örebro för att hämta hem min broder som har ett härligt sommarlov framför sig nu. :) nu har han klarat hälften så bara 2 år är kvar att plugga, Men han säger att han har skit kul och funderar redan på 1 år extra sen. Min bror är smart

i juli  blir det kolmården med älskling. och i september åker vi på solsemster. Vi båda är lite inne på GREKLAND. Det märks vart vi hamnar till solen ska vi ialf. Pass måste fixas här snart och kanske någon spruta?


beställde ltie igår:
2 bikinis, 1 kjol, 1 cardigan, 1 jacka,
2 bh, 1 linne för bara 300 kr med frakt : ) det tycker jag är billigt.

nu blir det fruskot.

när jag kommer hem sedan ska jag och camilla umgås.
tack för att du finns vännen.


hejsvejs.


RSS 2.0