Onsdag

Godmorgon :)

Nu sitter jag här hemma själv. Min älskade åkte just till jobbet.. Jag sitter och väntar på att min far ska ringa mig när som helst.. Vi ska ut och köra bil. köra runt lite och öva på en sak till halkbanan jag ska göra nu snart. Sedan ska jag köra till stugan... fixa klart det sista med altanen ska vi göra.

Igår körde jag bil fram & tillbaka till örebro för att hämta hem min broder som har ett härligt sommarlov framför sig nu. :) nu har han klarat hälften så bara 2 år är kvar att plugga, Men han säger att han har skit kul och funderar redan på 1 år extra sen. Min bror är smart

i juli  blir det kolmården med älskling. och i september åker vi på solsemster. Vi båda är lite inne på GREKLAND. Det märks vart vi hamnar till solen ska vi ialf. Pass måste fixas här snart och kanske någon spruta?


beställde ltie igår:
2 bikinis, 1 kjol, 1 cardigan, 1 jacka,
2 bh, 1 linne för bara 300 kr med frakt : ) det tycker jag är billigt.

nu blir det fruskot.

när jag kommer hem sedan ska jag och camilla umgås.
tack för att du finns vännen.


hejsvejs.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Du är utmanad. Kolla min blogg :)

2008-06-20 @ 13:05:32
URL: http://flisaflikka.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0