Badvakt.

i kväll ska jag för första gången vara badvakt, jag är supernervös faktiskt! har aldrig gjort detta men har fått lite info om vad jag ska göra. Ska vara vid badet runt en 17.30 och tända upp överallt innan allt folk kommer. Judo klubben har hyrt hela badhuset, annars är det stängt på söndagar. Så de ska vara där tills en 8 : ) hoppas att allt kommer gå bra. ÖNSKA mig lycka till !

nu sitter jag ute i skärrgårn. älskling åkte nyss iväg till jobbet.. Jag ska snart sätta på mig varma kläder och ta en lång härlig promenad med Maja.

dagen i går vara mycket bra :) jobbigt och gå hela tiden bara, Men när vi var klara med all shopping på Nordstan tog vi faktiskt spårvagn in till lisseberg. det var skönt! hur mycket folk som helst var det på lisseberg. riktig mysigt och man kände verkligen hur julen snart är HÄR :D

nej nu ska jag plocka ihop lite här och bäda sängen. sen ut och gå :)

ha en bra söndag :) pusssheeej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0