Gott nytt år :)

det nya året hade vi först planerat att fira in här uppe med lite folk, men vi kände sen nej, vi vill vara själva och mysa in det nya året :) kanske blir så att Emma och figge blir med.. men vi ska ialf ut och käka & dricka gott senare på kvällen, sen blir det nog staden och glutta lite, mest småbarn skulle jag tro, men det märks! hoppas på en mysig kväll med min älskade.

när älskling kommer hem har jag lovat att maten ska vara klar :) så jag ska faktiskt fixa iordning lite fisk och potatis :) mumms.  senare sen måste jag åka hem till mor&far. lämna lite grejer och önska dom gott nytt år såklart... stackars mamma som ska jobba. de som blivit bjudna hem till folk, så pappsen får gå dit själv.

i morgon ska jag träffa Narin :) det var väldigt längesen.

nej nu ska jag ta mig en dusch.

saknar dig camilla känns som en evighet man såg dig, men det var ju typ i förgår eller nått, har så jäkla kul med den bruden :) love you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0