Hundvakt åt maja.

Tjohej.

jaha då sitter jag här med maja bredvid mig.. de var här och lämnade henne för en stund sen, de skulle åka till gbg.. Så nu ska jag vara hundvakt idag och på söndag, på lördag får hin klara sig själv en stund tills pierre slutar jobbet... För i morgon åker ju jag till gbg och ska gå på liseberg :)

fanfanfan jag har tappat bort min mobil :/ ehm undra om jag kanske glömde den på jobbet. den är ju på ljudlös så att ringa på den är ju meningslöst.

nej nu ska jag faktiskt städa lite som jag lovat älskling, det sur ut som fan här hemma :/

efter det ska jag och maja åka bussen hem till mina päron. Mamma och jag ska  ta en lång och skön promenad i skogen tillsamanns med henne :) härligt.

nej nu ska jag faktiskt börja städa.

ha en bra fredag ;)

HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0