Jobb,jobb,jobb

I morse blev jag väckt av att min mobil ringer, det var från djurgårdsparken och de undrade om jag ville jobba, självklart sa jag : ) så hade typ en kvart på mig att göra mig iordning och komma dit. Tur att älskling inte hade åkt än. han skulle varit ledig idag, men chefen ringe och väckte honom också, då han hade magsjukan och pierre blev tvungen att jobba. Så idag har jag då jobbat 7 timmar :) vilket var SUPER kul, personalen var helt underbara och de tyckte jätte bra om mig. kulkul..

nu snart kommer älskling. då ska vi göra i ordning något gott att äta.. sen blir det mys framför tven. :)

i morgon blir det jobb på badhuset :) Så himla kul att jag börjat jobba mycket nu. som en godvän sa till mig, "ja vi fick jobb vi också även fast vi inte kan någon engelska" haha.

i morgon fyller farmor år, tyvär så kan jag inte bli med när familjen ska åka dit, så jag får gå dit själv i morgon och gratta henne ;) hon kommer bli super GLAD :D

och sen fyller ju ÄVEN CAMILLA 20 år i morgon :)                                                                                                                   det måste vi ju fira, men det blir nog lite mera i helgen det. :)

nej nu kommer älskling, hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0