Lördag

så underbart härligt :) fick en toppen lön denna månad :D jag är så glad att man äntligen har kommit igång och jobbat nu.

Så nu har jag kosta på mig lite saker, klippning, ny jacka, massa smink, klänning till jul, väska, och massa småplock. Sen har jag lovat älskling att betala hyran  :) och han betalar mat+andra räkningar. himla härligt när man har pengar =)

igår var jag, älskling, bror och jessicka i karlstad :) det var trevligt, även fast jag kanske var lite grinig, folk överallt och man hittar inte något man vill ha. men han och köpa 1 till storebror, en till älskling, Så jag ska till karlstad här strax igen fast med mamma och pappa :)

igår pyntade jag och jessicka upp våran gran :) himla fin blev den. så nu lyser den o några paket ligger under..

nej nu ska jag göra mig klar.

hejhej

älskar min gos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0