Nuså, kommer ett inlägg.

Nu har jag varit dålig på att skriva här på ett bra tag. Men jag har inte haft tid eller ork..
jobbat mycket nu, plus att man är sjuk :/  men nu är jag ledig ett par dagar.
börjar på måndag igen. skönt och kunna vila lite nu när man är så förkyld.

idag när jag har varit ledig har jag städat, tvättat och julpyntat upp det sista, Så nu är det fint här hos oss också :) tänkte jag skulle ta lite bilder på lägenheten så får ni se hur våran nya lägenhet ser ut.

Nu börjar det närma sig fredag också, ska bli så himla trevligt. gå runt i sthlm och kolla, käka god mat på något mysigt ställe, hälsa på pierres bror, första gången i globen, åka tunnelbana :)
ja det kommer bli massa trevligheter.

nu sitter jag och väntar på älskling som kommer hem och drygt 1 timme.
Då blir det lite käk och massa myspys.

nej nu ska jag faktiskt ta och diska så det också är gjort innan älskling kommer.

he en bra Onsdag gott folk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0