Skansen.

Ja igår sa älskling att vi kommer att åka dit :) julmarknad på skansen, åhh så mysigt.. nu längtar jag ännu mer tills vi ska åka. men nu är det inte långt kvar..

mamma kommer och hämtar mig här snart,
ska åka med hem och äta där, de tyckte synd om mig att äta själv här uppe. :P så de ville bjuda på lite käk :) mumms.
sen ska jag och mamma ner på staden. vi ska kika på julklapp till Gabriel, pierres brors barn. en liten 2 åring så det  ska nog inte vara så jätte svårt.

nej nu måste jag fixa lite innan mor kommer. ska ta med och tvätta lite också. Han inte köra allt igår. vi har varit dåliga på att tvätta på senaste.

igår hade jag och älskling 2 år och 10 månader :) myspys var det älskar honom så mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0