Söndag 30 dec

Nu var det ett tagsen jag var här inne och skrev något. Men jag har verkligen inte hunnit tagit mig någon tid. Men så jätte mycket har väl inte hänt, förutom att det varit jul då :P Min jul var jätte mysig, var hemma med familjen + farmor, käkade massa jul mat, kollade på kalle anka och öppnade julklappar. spelade lite spel och hade det himla trevligt, vid 10 tiden på kvällen åkte jag ut till skärgårn för att såklart kunna umgås lite med min älskling också :)

mina julklappar är jag väldigt nöjd över.
mamma&pappa: morgonrock, tofflor, kläder,parfyrm, pengar till mobilen, sen fick jag och älskling våran micro vi ville ha ;) TACK! (säkert glömt massa)
älskling: kläder, halsduk, card case,
storebror, Smink :)
illlebror o jessica: 2 jätte fina ljuslyktor
svärmor o svärfar : kläder, respengar :)
sen fick jag lite annat från älslkings syskon och mormor :)

nog om det.

image11
på juldagen sen var jag och älklsing sjuka, även hans bror o tjej =/ så det blev ingen utång på mastis. vi som hade bokat bord tillsammans med cirkus 15 andra personer :) men de hade säkert jätte roligt ändå :) hehe.
 
..

igår blev det lite fest :) vi satt hemma hos emma o figge, tillsammans med linda,dave, fredrik, jocke, trevligt :) sen drog vi till nya varvet. jätte mysigt ställe o väldigt nära och bra.. vi drog dit hyffsat tidigt, de öppnade just när vi kom, hehe, men vi gick in och beställde lite dricka och även mat, super gott. =) folk började droppa in runt 11 halv 12. sen var det fullt av folk.. vi dansade och hade jätte trevligt.

i dag har vi ätit mat hemma hos älsklingens mormor :) det var super gott. mummms.
annars har det varit ganska lungt, vi gjorde en liten storstädning förut, så nu är det fint hemma hos oss :)

i morgon är det nyår, och jag har inga direkta planer på vad som händer faktiskt, ut och äta vet jag ialf, sen får vi se vad som händer. blir säkert en mysig kväll.

nej nu ska jag faktiskt gå och pussa på min underbara älskling, han är det bästa i mitt liv, jag är skit lycklig som har honom, skulle aldrig kunna tänka mig att leva utan honom. allt är helt underbart mellan oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0