Helg.

idag har det varit en stressig dag. mycket att göra..men härligt att det äntligen är helg nu ialf.. slutade halv 3 idag.. och då gick jag hem i snöovädret.. kom hem och då var det städ dax... vilket verkligen behövdes, så nu är det diskat och städat.. i morgon blir det väl att tvätta lite..

runt 6 tiden här nu kommer svärfar och hämtar mig...
vi ska upp till ishallen.. jag ska sitta i insläpp för kvällens match.. björneborg spelar.. .=)
 
skulle ju ha lagt upp lite bilder igår men det han jag inte..vi satt hemma hos älsklingens päron och kollade på hockey, sen blev klockan för mycket... får se om jag orkar lägga upp några i kväll, annars får det bli i morgon när jag är ledig..

nu ska jag gå och sätta på mig varma kläder så jag inte fryser där uppe sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0