JOBB

nu har jag varit lite dålig på att skriva här. men det blir så när man inte har tid eller ork.

idag blir det jobb, kvällen för min del börjar halv 3. idag blir jag helt själv, spännande hur det kommer gå?! hehe. sen så ringde chefen förut och sa till mig att jag fick jobba hela denna vecka, härligt ! min lön till jul blir hur bra som helst ! :)

ska strax äta lite mat sen blir det att göra sig i ordning och gå neråt i snövädret.. tar ju inte så långt tid att gå max en kvart. det är härligt eftersom man ska sitta inne hela kvällen sen..

mammsen ringde förut också. min lönelapp hade kommit, och jag fick mycket mer pengar än jag räknat med. :) blir bra det när vi ska till ullared, och sthlm snart.

nej nu ska jag börja föra mig iordning klockan går snabbt.. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0