tjooohej

härligt, nu har jag också skaffat mig en blogg. :)

idag har jag varit på min praktikplats. så himla kul har jag. men var tvungen att gå tidigare, jag skulle på möte nere på arbetsförmedlingen. både bra och dåligt möte var det faktiskt. ehm!? Det blir säkert bra allting.

men nu sitter jag själv upp i lägneheten och gör inte allt för mycket. Ska väl strax sätta mig och plugga lite till körkortet.

fyfan säger jag bara, det finns folk till allt, tycker så jäkla synd om dig gumman. Bara att ringa om du vill prata : )

mycket jobb nu faktiskt det är härligt :) jag och älskling ska åka till ullared den första 1 dec, sen den 6-7 har jag bjudit älskling till sthlm, vi ska kolla på idol finalen och sedan hälsa på hans broder. längtar det ska bli så kul =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0