Tisdag.

Hejsan.

Helgen var himla trevlig, satt på badet och förfesta. Sedan blev det taxi till varvet. Där var det mycket folk =) jag hade super kul. =)

Söndagen var en hemsk bakfylledag. Men jag och älskling tog oss en prommenad till skärgårn. Köpte glass och bara myste. Vädret var kanon fint. det var smockat med folk som skulle köpa glass, Man kunde tro att det var en vanlig sommardag :)

Igår var både jag och älskling lediga, Så vi packade ihop väskan och drog till stugan. Var ute på sjön och fiskade hela dagen :) gud så härligt det var.

nu snart ska jag ner till badet och jobba en sväng.

bilder kommer i kväll eller i morgon :)

nu ska jag fixa mig och sedan ringa camilla., Vi ska sätta oss och kolla på lite jobb och kanske försöka hitta nått bra som vi kan söka.

Älskar dig pierre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0