längtan.

Heej.

åh vad jag längtar till våran resa.. Har redan börjat små packa, plus att jag skrivit en lång lista på vad som måste inhandlas.. Men det får bli när lönen kommer... Det ska bli så underbart, bara jag och min underbara älskling..

idag blir det jobb. 14-21 i kväll.. kommer nog vara en del att göra skulle jag tro :) men det är skönt då springer timmarna iväg..  

Igår föresten var jag på aktion med linda, elin och Älskling ;)
rikgit kul.. jag skrek på massa saker, och jag tog hem 1 sak ialf... Dagen gick fort igår och blev inte som alla andra söndagar, tråkiga och slöa.. Utan vi hade jätte kul...

nej nu måste jag fixa lite mat..

älskling, du gör mig så lycklig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0