Onsdag : )

Godkväll.

Idag kom min älskling hem redan klockan 3 typ :) de fick stänga pga av sjukdom och brist på vikarie.
var ute på bruks förut och tränade Maja.. alltid kul och se vad duktig hon är... Efter det gjorde vi oss en hemgjord pizza.. det var super gott... Just nu sitter vi och kollar lite på tv... Men vi lägger oss nog i sängen snart, myser och kollar tven där istället...

I morgon hämtar mamma mig vid 10... Vi ska kolla lite på staden och ta en fika.
runt 11 tiden så ska vi till badhuset och simmma... Vid 1 så börjar jag jobba en kortis till 5 tiden..

tjejkväll i helgen :) jag Jossan, linda, monka,madde, sosso, veronika och carola.. Kanske någon mer :) ska bli trevligt... utgång på kvällen men jag har inte besämt om jag blir med ut.. väldigt ont om pengar tyvärr :/

nej nu ska jag pussa på min underbara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0