Grattis

Idag fyller både camilla och min farmor år :) grattis till er.

jobb här senare. 15-21. ska bli skönt o jobba lite.
det behövs pengar..

i morgon åker min lillebrors tjej jessica till thailand..
Hela familjen deras blir borta i 3 veckor.. härligt för dom vill jag lova..
självklart har jag skickat med henne massa pengar så hon får fria händer och köpa massa saker till mig.. mest kläder eftersom det är billigt.. sen är det smidigt vi har typ samma storlek o hon vet vad jag gillar...Så det ska bli kul o se vad jag får hem där ifrån sen =)

Ska snart göra mig lite mat. Får se vad det kan bli..Är väldigt tomt i kylskåpet..så handla får det bli i kväll efter jobbet, om jag hinner.

saknar min älskling. Han jobbar massor nu och är aldriog ledig. Stackarn.

nej nu ska jag kolla vad som finns att göra mat på,
sen dega en sväng i soffan, innan jobb timmarna börjar.

ha det bra :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0