Tisdag.

Hejsan svejsan..

Nu har min finaste åkt till jobbet och jag har just fått i mig lite frukost.. mumms..

fy vad kallt det är ute idag, hela -11 var det nyss.. Så när jag prommenrar till jobbet vid halv 11 blir det vara termobyxor på :) Här ska jag inte frysa och bli sjuk igen..
Efter jobbet blir det simming med camilla och jossan. Blir såklart en lång härlig bastu också :) super skönt..

När vi är klara där nere som tar ett par timmar blir det antingen hem till mig eller camilla.. Hon och jag ska fixa någon  godare mat och sen spela bingo lotto..  =))

Jag och älskling har börjat komma igång med träning lite mera.. Älskling har skaffat gym gjort nu ialf.. så det ska bli kul och kunna tränna lite tillsammans.. Men jag har öven börjat simma och gå längre prommenader.. Igår var jag och camilla och simmade. 40 längder blev det, sedan trappade vi bälte i en kvart ungefär.. sedan bastade vi och duschade länge :)

nyår i morgon.. Det blir nog ganska så lungt tror jag.. Blir ialf hos pierres kusin ett gäng.. Ska bli kul och umgås med dom lite det var lännge sen nu.

Sökt ett nytt jobb nu också föresten. Hoppas det kan bli något vorre ju toppen.. :) eftersom jag & älskling ska utomlands igen här nu i sommar...lite svårt att spara just nu när man inte får in så mycket tyvärr..

Hoppas eran jul varit lika bra som min, förutom att jag låg mega förkyld och 39 i feber dagen efter jul.. Men det gick ändå och spela lite bowling med både mina och pierres föräldrar plus min bror och våra nya grannar :)

nej nu ska jag plocka lite här hemma och sedan göra mig klar för att gå om en stund..

Ha det så braaa.

älskar dig pierre.. 4 år tillsammns i feb

;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0