Godmorgon

Igår hände mycket roliga saker :) först på morgonen åkte jag och jessica med darling till jobbet. Vi gick runt i affärerna och kollade en masa, sen tog vi oss en fika paus också, Himla trevligt var det. Väl vid 2 tiden slutade älskling och vi kunde åka hem...

vid kvart över 3 åkte jag och älskling till badhuset.. vi skulle möta hans kontaktperson och bada lite med honom :) det var jätte kul.. Efter badet blev det mat vid staden :) det såg väldigt gott ut men jag köpte bara en korv med bröd.
Sedan körde vi honom till FUB..

Jag och älskling åkte hem, bytade om lite granna för att sedan bowla tillsammans med lillebror och hans tjej, trevligt, men gud så fort tiden gick... Vi bestämmde oss för att dra en film tillsammans hemma hoss oss... Så vi hyrde 1 vid matbutiken... Så det blev lite film,xbox spel, mat, och lite kortspel :) de åkte hem runt halv 1.

nu har älskling redan åkt till jobbet och jag ska snart ta mig en frukost, börjar vid 11 idag..

ska till karsltad med mor och far efter jag slutat.. kolla på en skinnjacka :)

på söndag blir det borlänge och hämta en bil..
hoppas på en shopping runda också.. 

nej nu ska jag ta frukost, måste skruva ner bordet också, det ska lämmnas till baka på ikea idag.. trasigt i kanten var det :/

hejdå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0