Lista

Nu så kommer en lång härlig lista :)


♥Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln imorse?
Fan vad trött jag ser ut.

♥hur mkt kontanter har du på dig nu?
200:-

♥Vilket ord rimmar på test?
Fest

♥vem ligger 4 på din samtalslista över missade samtal?
Älsklingen

♥Vad har du på dig just nu?
Jeans, linne, bh, trosor och strumpor

♥Märke på dom skorna du har på dig nu?
Har inga skor på mig inomhus

♥Vad står det i ditt senaste mottagna sms?
vad gör min sötnos? saknar dig baby.

♥Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
Till älskling såklart.

♥Din värsta fiende?
Vet ej

♥Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
en bild på mig och älskling när vi pussas

♥Vad var det senaste du sa till någon?
hejdå älskling.


ÄR DU EN BRA FLICKVÄN: Ja.
VAD HETER DU: Emma
VAD HAR DU GJORT IDAG: Vaknat, varit på stan, käkat mat, pratat i telen med Ida.
VAD SKA DU GÖRA IDAG: bara slappa. får se om jag orkar mig ner och träna i kväll på gymmet.
VAD VILL DU HELST HA NU: massor av pengar.
VAR ÄR DU NU: I vardagsrummet.
SAKNAR DU NÅGON NU: Ja, älskling.
RÖKER DU: Nope
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: inte planerat nått än.
VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DINA UNDERKLÄDER NU: rött
VEM PRATADE DU MED SENAST: Ida
VAD PRATADE NI OM: allt mellan himmel och jord, älskar den tjejen.
VAD GÖR DU JUST NU: Gör denna Lista.
ÄR DU PINSAM PÅ FYLLAN: kan jag säkert vara.

ÄR DU BLYG: Nej, men var det som yngre.
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: klockan halv 10
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: Always
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT: Ja, älskling såklart.
HAR DU GLASÖGON: Yes.
BOR DU I STHLM, GBG ELLER MALMÖ: Nej
HAR DU SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" TILL NÅGON IDAG: jupps
VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT: Insekter.
HUR SVARAR DU I TELEFON: aaa hallå.
HAR DU DVD-SPELARE? Yepp
VAD ÄR DU RÄDD FÖR? insekter, väldtäcktsmän, mörker.
HAR DU GOTT BORDSSKICK? Ja, det tycker jag.
VAD ÄR ATTRAKTIVT? Leende och ögon. Och Personlighet.
VAR GÖR DET ONDAST JUST NU? Ryggen.
KLIAR DET NÅGONSTANS? Nope.
VILKEN SMAK ÄR DET I DIN MUN NU? Juice

ANVÄNDER DU TANDTRÅD? Yes
VILKET ÅR I DITT LIV HAR VARIT BÄST OCH VARFÖR? 2005 jag träffade min älskling.
VAD KÖPTE DU SENAST? ett kort.
BRUKAR DU KOMMA I TID? Always
HUR KÄNNER DU DIG NU? ganska pigg
KAN DU LAGA MAT? njae, har ju en kock så han får fixa det : )
VAD PLUGGAR DU? Inget
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? absolut.
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB? jaaao
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? Tja, beror på vad jag dricker.

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Favoritgodis: Dödskallar med hallon och lakris smak.
Musik just nu: Ingen, teven är på.
Sommarplaner: Förhoppningsvis en resa utomlands
Hur många kuddar sover du med: 4.
Spelar du nåt instrument: Nej
Morgon- eller nattmänniska: Morgon
Vem är viktigast för dig: Pojkvännen, familj + vänner
Bio eller promenad: Promenad
Är du kittlig: Ja väldigt.
Snarkar du: Nja, när jag är förkyld.
Stjärntecken: oxe
Äckligaste insekten: Småkryp.
Stökigt eller välstädat? Välstädat
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? nej absolut inte.
Gillar du att sjunga? Ja, när jag är full och när jag är ensam hemma och står i duschen.
Vad längtar du mest efter just nu? min lön så jag kan köpa mig en skinnjacka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0