Ny härlig vecka.

Nu var det några dagar sen jag skrev. Men har inte haft någon tid till detta.. Lördagen var jag i brogårdshallen och spelade match. är nöjd med mina resultat eftersom jag inte har tränat något på evigheter.. Vid 15.15 var jag tvungen att åka till jobbet och ta inbokningen, som tur var kunde de skjuta på mina matcher och massa sånt :) snällt!!

senare på kvällen fick vi folk hit :) de drack massa och hade trevligt, jag tog ett glas vin bara. väldigt trevligt var det. förutom att jag gjorde bort mig :P (en sådan där boll har ju jag) haha det där kommer jag få höra länge,länge. Gud vad vi skratta åt det. =) klockan blev 11 eller nått och vi besällde taxi ner till mastis. Men tyvär kom vi inte in där, vi drog vidare till Ankaret istället. jag vann 500 spänn :) stoppade i 100 gjorde 1 tyck och fick bonus och drog hem maxvinst.. När de stängde krogen var det dax för mig och gå hem. älskling ville på efterfest och så blev det också, men jag fick sälskap av putte hela vägen hem till dörren, snällt!

söndagen spelade jag 2 dubbel matcher, vi vann 1 och förlorade den andra :P
vid halv 3 senare åkte jag älskling och hans lag på hockey. kommer ej ihåg vart men typ 10 mil här ifrån var det ialf. Det var kul. Älskling spelade faktiskt och han har inte tränat på typ 1 år, han var jätte duktigt min grabb :)

nej nu ska jag ta mig frukost, ska lägga in lite bilder på bilddagboken titta in där senare..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0