Skooj.

Vilken trevlig kväll det blev igår. älsklings kusin kom hit, vi drack lite vin, sen åkte vi till Mastmagasinet. :) tog en drink, spelade lite maskin, snacka skit och lyssnade på bra musik.. vid halv 12 typ tog vi taxi till varvet. ganska dött men har man bra sällskap blir det jävligt roligt ändå...
Putte vann 1100 kr och han bjöd på dricka :) vid halv 2 typ drog jag och älskling hem, han skulle upp och jobba..
 
synd att kameran inte var med... Men den kommer hem i kväll :) ska ta massa kort och så ska jag faktiskt börja och lägga in på bilddagboken...

Idag fyller min gumms 20 år :) Måste ringa och säga grattis sen, har redan sagt det i förskott men det räcker inte.. hehe,

i kväll blir det utång också, statt eller ankaret, det beror på vart resten av gänget vill gå :)

nej nu ska jag fixa frukost, pappa kommer om typ 30 min, vi ska åka till ikea...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0