sötaste

Nu har min älskade somnat här bredvid mig i soffan :) världens sötaste.. Ska snart göra mig iordning för att sova jag med.

Idag var jag och älskling hemma hos mamma och pappa, fast pappa jobbade :/
vi käkade mat och kollade tv och rakade håret på älskling :)
annars har vi pysslat lite här hemma och haft maja hos oss. trevligt..

i morgon ska vi till jysk och kolla på ett nytt bord hit till vardagsrummet :)
sen till max och storhandla.. Sen börjar jag jobba vid 14 tiden..

ska försöka lägga upp lite bilder i morgon om jag hinner,
annars får det  bli någon dag jag är ledig, har inte kollat hur jag jobbar riktigt denna vecka än..

nej nu ska jag tvätta bort sminket och borsta mina tänder. sen blir det sova som gäller..

älskar min bäbbe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0