071231 - 080101

Det nya året firades verkligen in vill jag lova :) först myste jag och älskling med god mat hemma i lägenheten. Drack vin och bara myste. vid en halv 8 så blev vi bjudna till hamnen på fest. Så vi drog på oss varma kläder och började gå neråt.. Väl där blev det Singstar som vi hade mes oss.. det var väldigt skooojsigt.  Vi sjöng o drack och hade hur trevligt som helst. fullast såklart blir ju Emma Olsson :/ kanske inte så konstigt när man dricker 4 olika saker. Vin, cider, 2 sorters snappsar: samboocka o punch. Men jag hade hur kul som helst, tyvär kom jag aldrig ner till staden som jag velat då jag knappt kunde stå upp :P men ut kom jag vid 12 slaget och såg hur fint det smällde :) de vi umgick med hade också lite och smälla. vi skåladeo och jubblade när det smällde :) tyvär så var jag tvungen att tacka nej till skumpan. men det inte inte min höjdare ändå.

kvällen blev hyffsat lång, vid ciruks 2  fick vi skjuts hem av cristian :) sen var det bara godnatt, vaknade på morgonen och jag mådde faktiskt inge dåligt alls.. vi åkte ut till skärrgårn och gick en långprommenad i skogen :) jätte mysigt i snön. Annars har vi inte gjort så mycket, sjungit lite singstar med mina föräldrar :D hehe..

nej nu ska jag gå och göra mig något lätt och äta :)

hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0