Härligt med helg.

himla härligt med helg nu :) har jobbat så mycket denna vecka. jobbade en sväng även idag :) på lördagar brukar det vara mycket folk och då har vi bestämmt att vi ska vara 2 i kassan.

Men nu är jag hemma, har just fått lite käk i magen. ska strax fortsätta att tvätta & städa. Har taigt ner gardinerna i vardagsrummet och sovrummet, så de nya ska sättas upp, sen blir det även byta i rent i sängen då jag redan slängt allt i tvätten.. ska tvätta fönstren invändigt och skura det skinande rent här hemma :) ska ta hjälp av älskling så går allt lite fortare. har ju tänkt att ta mig ett glas vin här sen :) vem vet kanske blir det utgång?

handboll i kväll också :) kulkul..

nu ska jag forstätta med städningen.
vi höres, ha en toppen kväll allesammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0