Måndag - ny vecka.

har nyss fått i mig en god frukost tillsammans tillsammans med älskling :) inte varje dag vi gör det tillsammans. Men idag var han ledig :) nu sitter jag framför datorn, och sötnosen spelar xbox360.

i början av feb om det finns tid ska jag göra halkbanan, antingen i grums eller kumla. beror lite på pris och sånt. :) pappa ska ringa i veckan och prata med dom. vi ska köra privat då det blir cirkus 500 kr billigare. jag är super nervös redan nu. Men det blir säkert roligt som alla säger när de gjort den.

idag ska jag ialf iväg och jobba, börjar 15.00.

älskling och jag ska åka på en solsemester tillsammans, :) svårt och välja vart bara, finns så många härliga ställen. Grekland låter himla underbart faktiskt.

nu har vi hittat sladden till kameran som varit borta hur länge som helst,
så det kanske kan komma upp någon ny bild här till veckan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0