Mycket jobb nu :D

tusan vad mycket folk det var på badhuset idag, det var minst sagt rörigt och hur mycket som helst att göra. kännde ibland att man skulle behöva vara 2 stycken. Men på måndagar är man helt själv.. Men det gick väldigt bra ändå.

jag får faktiskt jobba mer denna vecka. tis-tors.
väldigt gött och få lite mer timmar, men jag som hade planerat att åka iväg
och hälsa på lite kompisar..

Så jag ska faktiskt snart krypa ner i sängen, men först ska jag göra min kvällsträning. jag ska faktiskt fixa lite muskler på ben,mage och armar :) sen ska jag utöver det börja träna på nautilusgym, får ju passa på när det är gratis för personalen =))

nu blir det pussa på min goding som spelar sitt xbox360 :) sötast är han. Snart 3 underbara år tillsammans
blir bara lyckligare och mer kär för varje dag som går ;)
bästa som hänt i mitt liv. Aldrig ska jag slut älska honom.

Hejdå, 

showshat!







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0