Mycket nu.

Idag har det varit mycket att göra, hängt på arbetsförmedlingen, fixat med papper på jobbet. Men nu är det äntligen klart :)  hela dagen har gått så sjukt snabbt. Jag som skulle försöka hinna och hälsa på Angelica idag, Men klockan var för mycket när jag var klar med all jäkla skit :/  

i morgon ska jag jobba. :)
sen på kvällen blir det nog ett glas vin och slappa.

åhhh vad jag längtar tills sommaren, jag och älskling ska åka på solsemester ;)
Det ska  bli helt jäkla underbart.

3 år med älskling snart :) tiden har gått väldigt fort.
den dagen vi träffades kommer jag aldrig glömma. det var en helt fantastisk dag/kväll med mycket roligheter bus och mys, hihi.

nu ska jag mysa med sötast. min kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0