Onsdag.

Idag har jag umgåts med Ida :) det var väldigt trevligt. kollade runt i alla affärer, käkade mat och snackde massa skit... Jag hittade 2 fina lampor, lite småsaker från 10:- affären.

chefen ringde förut och pratade med mig, ska jobba i morgon. Men uppe i simhallen.. hon pradade på att jag kanske får jobba heltid i 2 veckor. det berode på massa saker. Så har jag otur kommer jag jobba på fredag också... typiskt när jag nu har planerat att åka till Angelica.. hoppas jag slipper.

kom ganska nyss hem från maxi.. handlade massa mat :) så nu är kylen,frysen och skafferiet proppat med mat :)
innan det var vi uppe i ishallen och kollade hockey..

nej nu ska jag kolla på tv..

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0