Övningskört

Idag har jag varit ute och kört bil med pappsen, det gick faktiskt mycket bra. vi var ute och snurra i 1½ timme.. Sedan fick jag mat hemma hos päronen innan jag åkte till jobbet vid 2 tiden. kvällen på jobbet var ovanligt lugn. Men gött ändå och vara 2, jag och maria satt och prata och skratta hela kvällen. :) ska jobba extra i morgon, då chefen skulle på möte, så hoppar in mellan 8-12 i morgon. fick ett sms av chefen : tack för hjälpen du är BÄST!
sen fick jag även ett i helgen: Saknar dig här på jobbet Emma.
hon är för härlig min chef.

Ida kommer i veckan och hälsar på mig :)
ska bli riktigt kul faktiskt.
till helgen blir det utgång. ska bli så kul,
ett tagsen nu känns det som.

älskling köpte med lite saker från ikea :) trevlig trevligt. Sen hade han även satt upp skåpet i badrummet, det blev väldans bra.

nej nu ska jag faktiskt ta och krypa ner i sängen bredvid min älskade. stackarn börjar bli lite sjuk :/

ha en bra kväll.

älskar min gosing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0