Söta barn : )

Så himla kul jag hade det när jag jobbade på dagis igår : ) Barnen som var där vara bara 1-1½ år, underbart söta och goa.. men tyvär så var alla jätte förkylda.. Så känner mig lite små seg idag, ont i halsen bland annat :/

jobba idag också, idag känns det lite segt. börjar klockan 13-21.. Men sen är jag ledig tils på måndag :) ska bli skönt.. i morgon åker vi till gbg, älskling är ledig hela dagen från jobbet, så vi åker väl vid lunch tid skulle jag tro. hoppas bara att jag inte blir sjuk nu :/

Gymmet på jobbet är väldigt populärt :) kanske inte så konstigt när det är så billigt plus att man får bada hur mycket man vill på det. det är riktigt skönt att vara där faktiskt.

nej nu ska jag fixa min matlåda. sen börja knalla neråt lite tidigare :)

vi hörs!
hejsvejs.

älskar min sötnos inte långt kvar tills den 5 nu :) jag längtar.
bästa som finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0