Tisdag

Idag kunde jag sova lite längre, vilket var super skönt. har just tagit mig en macka. och nu har jag fastnat här framför.. ska inte göra sådär jätte mycket innan jag börja jobba. kanske gå ner till källaren och träna lite på cyklen? eller gå till jobbet 1 timme tidgare och träna på gymmet. ehm, ja vi får se vad jag känner för.

just nu sitter jag och pratar med min kära broder på msn..
träffar ju inte han sådär super ofta nu förtiden eftersom han bor i örebro. Han pluggar och är jätte duktig.
Får åka dit ofta sen när jag har körkort. då kan jag även hälsa på moster som bor i närheten, Sen barndomsvännen Narin.

nej om jag skulle försöka och leta reda på min mp3 som jag har lagt på något väldigt smart ställe,
för jag hittar den inte :( men det är ju så skönt och ha nått i öronen när man är ute och går.

skriver här sen innan jag pyser iväg för att jobba.
hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0