vackert väder ute.

vilket härligt väder det verkar vara ute då, solen lyser och det är klar blå himmel :) det är konstigt hur vädret ändrar sig från dag till dag. men jag vill ha snön igen.

idag ska jag röja en massa här hemma. i går kväll så började jag röja och gjorde om lite granna. så det måste jag fixa klart. sen blir det, damsuga,skura,byta gardiner och lite sånt :) finfint ska det ialf bli. gardinerna jag köpte nere jysk rean passade skit bra i köket..

igår föresten så klarade jag mitt körkorts teori, helt underbart. Så nu är det halkbanan i början av nästa månad om det finns tid :) sen är det bara uppkörning kvar =) jag längtar tills jag har mitt körkort..

nej nu ska jag ta mig lite frukost sen börja städa så jag hinner med allt,
det är väldigt mycket som ska göras. sen börjar jag jobba 15.00 också.
slutar klockan 10 och efter det ska jag på FEST =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0