Vilket väder

Idag har jag varit duktig :) gått en massa trots detta väder ute. Gick till jobbet i morse det är gansa bra bit från stenbacken till stenstaliden.. jobbade ett par timmar, gick hem till päronen.. käkade lite mat och snackade lite skit =) sedan tog jag och moder en sväng i skogen cirka 3,5 km.. nu sitter jag här och ska snart iväg och jobba igen. känns lite segt, men det funkar.

på fredag åker jag och älskling till gbg.. ska bli treligt..

wiee om allt går som jag och pappa säger,
så ska jag ha mitt körkort fixat runt maj,juni :) hoppas att det kan bli så också,
beror ju lite på hur lång väntan det är och lite sånt.

nej nu ska jag faktiskt sätta mig framför tven en sväng innan jag börjar.


image13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0