Hejhå.

Hejsan.

Länge sen jag var inne här nu. Har varken haft tid eller ork på ett tag..
Men nu så ska det bli ett lite inlägg..

kom just hem. pappa och jag har varit ute och kört lite bil i cirkus 2 timmar :) det var super kul plus att det gick hur bra som helst. :) Längtar efter mitt körkort nu.. 

älskling har åkt nu och kommer hem på tisdag kväll. Vilket innebär att jag sitter själv här uppe i lägenheten nu.. Han ska roa sig i gbg med sin bror.. hade mer än gärna velat följa med men jag har massa att göra här hemma..

I morgon ska jag ner till tvättstugan.. har bokat den mellan 9-13.. under tiden jag tvättar ska jag göra om en massa här hemma.. ska nog ringa min mamma och höra om hon vill komma upp och hjälpa mig lite granna. Det kommer bli fint som jag har tänkt nu :) hoppas bara älskling tycker samma sen när han kommer hem =)

fy bubblan vad jag saknar Camilla. världens underbaraste människa.
Hoppas vi kan ses snart gumman. Älskar dig min vän*

kommer kännas konstigt i kväll när jag ska sova.. Ingen att somna och vakna bredivd :/ 

nej nu ska jag kolla tv..

ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0