Dagis

Idag har jag jobbat på dagis igen :) åh det är så roligt och jobba med barn.
Har blivit uppbokad flera dagar på samma avdelning. Härligt, barnen är bara för goa mot mig ;)
Slutade 16.30 och då kom mamma och hämtade mig..

Annars idag har det inte hänt mycket.
är hockey på tv som jag och älskling kollar på, just nu är det paus, älskling duschar och jag satte mig här så länge..

i morgon är jag ledig :) skönt. Ska baka lite i morgon tänkte jag.
vid 16.00 tiden ska vi åkta till örebro, min bror fyller år :)

nej nu ska jag kolla på hockeyn igen.
spännande.

hejdå!

älsakar dig pierre.

Kommentarer
Postat av: maria

Åh, kul att jobba på dagis :)

2008-03-11 @ 21:24:49
URL: http://marialundqvist.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0