Djurgårdsparken.

Idag har jag varit vid djurgårdsparken och jobbat :) Alltid lika kul och jobba med småbarn.
De är bara för goa!. Men nu har jag slutat för dagen.

Usch igår gjorde jag en sådan där hemsk dag :/ började 8.00 på dagis och slutade 15.30. Började sedan 16.00 på badhuset till klockan 22. Jag vill lova att jag var trött när jag kom hem. Igår var jag på ett nytt ställe bort vid hembygdsgården. riktikgt kul. :)

Ska snart spring ner till tvättstugan och kolla tvättid. Vi kan ju inte tvätta hemma nu på ett tag, har ju tagit upp massa plattor från golvet som måste bytas :/ himla massa jobb. ska även städa lite tänkte jag. ialf plocka upp en massa kläder i sovrummet. När älskling kommer hem ska vi till badhuset, det är relax kväll :) Ska bli mysigt!

tvättstugan sen städa :)
Hörs.

älskar dig pierre.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0