Godkväll :)

Tiden på jobbet idag gick väldigt snabbt :) kunde åka hem vid halv 9 då älskling redan väntade på mig, han solade nere på personalens solarium medans jag städade.

Idag blev jag avstängd från arbetsförmedlingen.
haha de är fan inte normala där nere :) jag bryr mig inte för fem öre men kul ändå hur de kan stänga av mig pga av en sådan sak.. Så är det, nu behöver jag inte hänga där nere längre, inte för att jag gjort det heller :P har alltid mejlat via datorn till min handledare.

Har nyss kollat på en film med älskling.
vilken rå film. usch!

I morgon åker min älskling till vårgårda och hälsar på sin broder, tyvär kunde jag inte följa med pga av att jag inte kunde få ledigt, mycket sjukt ! Så i helgen blir jag helt själv hemma.. jobbigt och sova utan baby bara :/ det var inte igår lixom. men det blir ju bara 1 natt så jag klara mig förhoppningsvis :) hehe.

Har nytt mobil nr nu i helgen. Men de flesta som behöver veta om det har jag redan medelat :) blev nåot fel, men baby har redan pratat med dom på tele2 och de ska fixa så mitt vanliga nummer är tillbacka på måndag..
om ni undrar så har jag äntligen skaffat mig ett abonnemang. Äntligen kunna ringa när och typ hur mycket man vill också, plus att jag har 3000 gratis sms varje månad :)

Nej nu ska jag lägga mig bredvid min sötnos och pussa massa på honom eftersom det blir dåligt med det i helgen, jag kommer sakna honom för mycket. Min GOS

Ha en bra helg.

Bajsbajs =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0