Godmorgon

Trött och ont i hela kroppen :( skulle vilja ligga kvar i sängen med älskling.
Men nu är det jobb som gäller.. Ska vara på samma ställe som igår. Himlans trevligt ställe. Idag är mina tider 06.30 till 13.30 =) jobbar även där i morgon. Ska bli skojsigt.

älskling köpte sig guitar Hero i går :) bror och hans tjej kom upp och vi spelade tillammsans. Sedan blev det hockey hemma hos älsklingens föräldrar, kollade på färjestad - linköping. Efter den dåliga matchen blev det ännu mera spel för bror, jessica och pierre, Jag gick och lade mig för att orka upp.

Men nu ska jag hoppa i mina kläder..

hoppas på lika härligt väder som igår =)


pussheej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0