Lista =)

VAD HETER DU? Emma Olsson
VAR BOR DU? I en tvåa på stenbacken.
TRIVS DU DÄR? Jovars, det är helt okej!
FESTAR DU MYCKET? näe, det kan jag inte påstå...

SPRIT, VIN, CIDER ELLER ÖL? Cider, eller nån god drink
ANTAL KUDDAR I SÄNGEN? 5 stycken.
ÄTER DU FRUKOST? ja.
BLÄCK ELLER BLYERTS? Det kvittar.

MOBILOPERATÖR? Comviq
MC DONALDS ELLER BURGER KING? ms Donalds

DRICKER DU BLÅ, GRÖN ELLER RÖD MJÖLK? Grön.
VAD ÅT DU TILL FRUKOST? smörgås och fil.
HAR DU HAFT SEX IDAG? Nej
HUR SVARAR DU I MOBILEN? "Hej det är Emma"
VEM RINGDE DU SENAST? Mamma
ANTAL TIMMARS SÖMN INATT? 9 tror ja.
TYCKER DU OM DIN PAPPA? JA!
BRUKAR DU KOMMA I TID? Ja
VAD HADE DU I DIN MUN SENAST? tandborsten
HAR DU BRA KONDITION? Ganska, men vill ha lite bättre.
NÄR MÅR DU BRA? När jag är med människor jag tycker om.
NÄR BLEV DU FOTAD SENAST? igår.
HUR KÄNNER DU DIG NU? sleten.


VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER? väldigt olika
KAN DU LAGA MAT? njaaa... :-) Fast bättre nu än för några år sedan.
VAD PLUGGAR DU? Inte nått
ÄR DU SMART? Nja...
BLIR DU BRA PÅ KORT? ibland och ibland inte ;)

VAD SAKNAR DU NU? min älskling
NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST? kommer inte ihåg.
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? Jorå, kollade film och myste med älskling.
DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN? kaffe
RAKAR DU BENEN? jo, ibland, ibland inte. Mer på sommaren än vintern
ÄR DU NYTTIG? När jag känner för det :P
NÄR BRUKAR DU GÅ OCH LÄGGA DIG? Oj, väldigt varierande
VAD BORDE DU GÖRA? Städa, träna,
VAD VILL DU GÖRA NU? mysa med älskling

HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB? joomenvisst!
VARFÖR HÅNGLAR MAN? Varför? Hm. Av kärlek och/eller kåthet?
ÄR DU BLYG? Nej men var förr.
ÄR DU POLITISKT AKTIV? Nej
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG? Klockan var väl runt 8.00
VILKA INSTRUMENT KAN DU SPELA? Inga alls
VILKEN IDROTT SYSSLAR DU MED? Ingen just nu, hinner inte, tränar på gym och simmar lite istället.
VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL? vet ej.
VILL DU HELLRE HA MAIL ÄN VANLIGA BREV? vill hellre har vanliga brev. Fast mail är inte så dumt det heller.
HAR DU HAFT SEX MED NÅGON SOM VAR DUBBELT SÅ GAMMAL SOM DIG SJÄLV? Nää fy
TROR DU PÅ KÄRLEK VID FÖRSTA ÖGONKASTET? Ja

BRUKAR DU SMINKA DEJ? Nja, inte dagligen. Bara om jag ska göra nåt speciellt.
VEM/VILKA HAR BETYTT MEST FÖR DEJ I DITT LIV? Familjen vännerna och såklart Pierre.
ÄR DU NÖJD MED DITT LIV? JA!

HAR DU STADIGT SÄLLSKAP? Ja, älskade Pierre
VAD VILL DU JOBBA MED? Barn
HAR DU TRÅKIGT JUST NU? Nej.
VAD GÖR LIVET VÄRT ATT LEVA? Att älska och vara älskad
VAD I LIVET ÅNGRAR DU? Att jag litat på vissa människor som sedan visat sig vara skitstövlar
VAD LYSSNAR DU PÅ FÖR MUSIK? Oj... väldigt blandat.

ÄR DU BORTSKÄMD? Njä, det tycker jag inte.
VAD GÖR DU IMORGON? jobbar från 8.00-15.30

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel? Nope! Me love Pierre.. :-)
2. Är du lycklig? Ja det är jag.. en härlig känsla!
3. Är du uttråkad? nej inte farligt
4. Är du ledsen? Nej det kan jag väl inte påstå.
5. Är du italienare? Nix
6. Är du en cooling? Njaaa...
7. Är du från Irland? Nix
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? ja

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja det gör jag faktiskt.
2. Har du någon gång blivit sårad? Oh ja..
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? Öh, ja?
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? Hehehe oh ja
5. Har du kysst någon under de senaste veckorna? Ja pierre såklart :-)
6. Har du haft en hemlig beundrare? hemlig? då borde jag väl inte veta om det, eller?
7. Är du kär? Jaa!
8. Vill du gifta dig när du blir stor? JAA

TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? jo i mina yngre dar.
2. Brutit ett ben? Nej
3. Gjort något du ångrar? Oh ja
4. Hoppat Bungy Jump? Nej! Har inga planer på att göra det heller
5. Ljugit för någon du tycker om? Jo det har väl hänt...
6. Ätit en hel tårta? Hahah nej inte själv.
7. Gjort bort dig offentligt? Hehe... beror på hur man ser det.
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Nej inga sånna tankar
9. Gråtit när ett husdjur dog? Jaa...
10. Sovit med en tjejkompis: Mjo



SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde? Ringde till mamma.
2. Telefonsamtalet du fick? Pierre
3. Personen du var med? Pierre
4. Personen du smsade? Ida
7. Du skrev till på msn? pappa
9. Du tillbringade natten med? Pierre, Otippat va?
10. Du kramade? Pierre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0