Lördag.

fy vilket tråkigt väder det är ute idag då :/ jag vill ju ha massa sol ute, jag längtar till sommaren som en tok :) jag och älskling har en solresa inplanerad, har bara inte bestämmt vart än, men det hinns.

idag är det lördag och jag ska jobba, börjar halv 4,
men ska gå ned till 14 och städa till lars tänkte jag :)
sen lämna in timmlistan och lite sånt kuligt. Det blev många timmar i feb,

nu snart ska jag sätta igång hög musik och städa massa.

min älskade vän ringde nyss här och grina som fan i telefonen :/ tycker så jäkla synd om dig gumman.
hade vi inte jobbat båda så hade jag kommit till dig nu på en gång.
Men vi ska ses till vecka ialf.. Men jag ska ringa henne när jag är på jobbet sen. 
älskar dig gumman.  hoppas allt löser sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0