hejsan

Nu var det ett tagsen jag var här inne och skriv lite granna..

Båtresan från sthlm-helsingfors var super kul :) vi festade gärnet hela dagarna/kvällarna. Träffade mycket roligt folk.. Min och Millans tripp i helsingfors kan bara beskskrivas med mycket skratt då vi fick sällskap av 2 finnar :) Fikade på ett jätte mysigt kaffe och käkade även lite mat.. De 6 timmarna vi hade på oss i staden bara flög iväg. Himla kul var det ialf.

Det var ganska billigt med alkohol på båten så jag köpte med lite granna till min fest som är nu på lördag :)

Har lagt upp några av de bilder som togs från båtresan.

..

Idag ska jag jobba 14-22 på badhuset :) ska bli skojsigt.
Men innan det ska jag städa lite granna.

Nu är ialf mina 80 tals kläder fixade.
Inte är man snygg ialf. fybubblan.

frukost nu.

Älskar dig pierre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0