lycka ;)

Hejsan Svejsan.

Jag måste bara säga att min älskling får mig att må så himlans bra. Han är världens finaste.
med honom är jag lycklig. Skulle nog aldrig kunna tänka mig ett liv utan honom. Mitt hjärta tillhör honom ;)
kan inte fatta vad tiden springer iväg. Men på onsdag så har vi varit tillsammans i 3 år o 9 månader.

nu till annat : )

helgen har varit bra. Kanske inte den roligaste men helt ok för min del :) käkat mat på kina resturangen, tog en ute sväng på mastis.. Varit med mor o far till kyrkogården. tränat på badhuset och även varit ute i garaget =)

I morse blev det tips prommenad. himla härligt väder idag faktiskt.

I veckan är det inge jobb vad jag vet just nu ialf.. Så jag har planerat att i morgon ska jag spackla och måla om våran hall : ) tisdag blir det städ o tvättning. Ska försöka umgås med lite vänner också. varit dåligt med det nu när man jobbat mycket...

Nej nu ska jag pussa på min underbara. Han ligger här bredvid och spelare skate, något nytt spel han köpt till xbox vi har.

puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0