Hejsan..

Hejsan.

sitter och funderar på vad jag ska hitta på för present till  min älskling som snart fyller år. Det är inte så lätt.
har du något bra tips kanske?

har just ätit lite mat, kött och potatis fick det bli :) smakade jätte bra..
Jag ska snart iväg till jobbet. Det är kvällen som gäller alltså 14-22.

Inga planer alls för helgen, eller jo träna någon timma i badet såklart. Men senare på kvällningen vet jag inte.
är lite sugen på utgång faktiskt..

Nu ska jag gå ned till tvätt stugan, kolla om det finns tid att tvätta i morgon lite granna innan jag börjar jobbet..

nu måste jag kila så jag hinner.. Inte klar med sminket än.

ha det så bra.

Älskar min finaste.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0