Färjestad

Idag ska jag iväg och kolla på matchen i karlstad =) ska bli riktigt kul.. Jag ska ta bilen dit själv tillsammans med min lillebor.. 

min älskling har köpt ny bil : ) riktigt go  att köra..

Ska snart åka hemot till mor o far, kolla om de är hemma.. tänkte isåfall umgås med dom lite idag o hoppas på lite god mat senare.. inge roligt att bara göra mat till sig själv..

...

igår var vi ute med båten för sista gången, Grillade och hade det himla mysigt. Men fy satan vad kallt det blev snabbt. ändå hade jag hur mycket kläder som helst på mig.. Jag tror det kommer bli en riktigt kall vinter..


Längtar redan till lördag, då ska jag o älskling till karlstad.. Vi ska köpa nya glasögon till mig och även shoppa massa på ikea. Sen har ju han fått 1 present kort på stadium från jobbet på hela 750 kr.
Så nått köp där inne kanske det blir..

nej nu ska jag hoppa in i en dusch.

usch jag är fortfarande förkyld. :/ inge roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0