Lugn helg.

Helgen har varit mycket lugn och härlig.. Fredagen tillbringades med camilla.. Vi tog oss en biltur till kga för att shoppa lite granna.. tyvärr hittade vi inte så mycket.. Men vi hade det jätte trevligt.. Passa på att hälsa på min älskling inne på expert.. Han blev mycket paff när vi 2 stod där.. Vi halv 6 tiden åkte vi hemåt igen.. Blev hem till mig och fixade iordning god mat. Kött och egen gjorde potatis grattäng med sallad... vi tände upp ljus och gjorde det mysigt till min älskling och hans kompis kom hem . =) Efter maten kollade vi lite på tv. Senare drog grabbsen ut på korgen, vi kollade en film innan jag följde henne en bit hemåt.. gick till krogen för att hämta upp älskling sedan belv det taxi hemåt..

Lördag : klockan ringde klockan 8.. Steg upp och tog mig en härlig dusch.. Sedan väckte jag min älskling.. Dax för att åka till karlstad och köpa nya glasögon.. Vi hämtade upp stig , camilla och pierres kompis =) så full bil blev vi....och jag fick köra eftersom pierre inte kunde köra då han var lite bakfull :P mycket trafik men det gick bra..
Hittade mig ialf ett par glasögon efter mycket tittande och provande.. Vi tittade runt lite i affärerna som var på stan innan vi åkte till bergviq.. kvällen var super lugn, satt och kollade på bingo lotto =) hehe.

Idag har för min del varit en väldigt slapp dag, älskling och en polare åkte ut på sjön vid 6 i morse. kom hem vid 16 tiden.. då åkte vi hem till mina päron.. De bjöd oss på tacos senare .. mummms..
Nu sitter vi hemma igen.. älskling kollar på någon bra film tydligen... ska strax lägga mig bredvid honom och pussas lite :)

i morgon blir det jobb.. först 8.30-10.30.. Sedan böjar jag 14.00 igen och kör till 21.00 =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0