Databord.

Snart kommer pappsen hit :) Han har med dig ett databord till oss. Äntligen en plats som den kan stå bra på. Den förra vi hadde fick ju sönder efter allt bärande överallt.. tur att vi fick en ny i julklapp av hans broder :D

idag mår jag inge bra.. Förkyld och hals ont. :/

gud så kul det var och träffa jessica igen efter hon varit i thailand.
åaah så brun och fin hon är nu :)  Ett jätte fint linne fick jag av henne och älskling en skjorta.. Sen fick vi saker till lägenheten, Hon är för snäll.. Taaaack. Tyvärr kunde jag inte skicka henne några pengar eftersom jag inte fick sådär jätte bra lön.. måste ju kunnde betala hyran och alla andra räkningar. Så efter allt betalt var inte mycket kvar..


var iväg och klippte mig igår.. Blev jätte nöjd. :) Sen jobbade jag kvällen också. Fybubblan vad arg jag blev på en Kund. Det finns folk till allt. hehe.

nej nu ska jag fixa kaffe innan far dyker upp strax. undra om moder är med? hmm märks..

ha det braa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0